Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~malypizmaczek | użytkownik

imię i nazwiskoMały Piżmaczek adresplaneta Ziemia zarejestrowany29.04.2008 @13:06:46 ostatnio na stronie20.02.2013 @13:53:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty6 komentarze388 posty na forum2

komputer / sprzęt
lewa ręka+ prawa ręka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zielonejedziemy    25.10.2008 @01:31:30
...... kurwa, no to byla moc....
hahahahahaha
czesciej czesciej czesciej:p
I love tHIS dej!
pierdola mi sie literki.
* ej? chyba mnie nei zablokuja za wulgaryzmy nie?:d
~zielonejedziemy    23.10.2008 @20:05:29
a ojciec polał mi swojaka:>
~zielonejedziemy    23.10.2008 @20:05:11
chociaz troszeczke, bo jak mowilam: mam moc:D:D
nie moge podlaczyc sie na gg...
~zielonejedziemy    23.10.2008 @20:04:49
Frania ale mam zajebista nute!
pamietaj...
jturo pijemy.
~kasiaa87    23.10.2008 @14:04:56
dziekuje slicznie za opinie. pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.
_______
Fotografia, rysunek, pirografia, akrylowe paznokcie, wszystko co wpada w dłoń i jakoś mi idzie
~chemicalprince    18.10.2008 @13:01:48
Ależ oczywiście - Erlkönig - żeby nie było wątpliwości Zapraszam do swojej skromnej galerii
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~vual    17.10.2008 @16:35:45
_______
http://WWW.DAYFORFASHION.BLOGSPOT.COM - zupełnie nietypowy blog o modzie
~someoneElse    14.10.2008 @11:02:30
tak TYLKO na wstępie. najpierw może doszukaj się błedów w swoich zdjęciach. również pozdrawiam
~someoneElse    14.10.2008 @10:59:24
przepraszam pani doskonała.
~cresk    13.10.2008 @15:42:46
jakoś jestem tak nastawiony do zdjęć wykonanych przeze mnie ;d ale dzięki pozdrawiam
~zielonejedziemy    09.10.2008 @20:39:52
a ze jakie zdjecia? przeciez jutro idzim z ''sofia'' pod reke ... hmmm?
i niee, zeby nie bylo tak jak zawsze: baszta, nemrod, dom...
pomyślimy!
aaaa! widzisz, szkoda ze umiesz podrozowac pociagami, moglabys jak On, przejmowac sie jak wrocic do domu, niz egzaminem ...
( pod koniec miesiaca, idziesz ze mna na impreze warsztatową do Michała. nie pytam, stwierdzam).
~zielonejedziemy    09.10.2008 @19:58:19
przejebane? dlaczego? ja rpzed chwila bylam na spacerku, sie dotlenic sie.
ostatnio edytowane: 2008-10-09 20:33:12
~zielonejedziemy    09.10.2008 @01:16:08
TO SIE KURWA ROZPISALAM... MMMMM jutro na dlugiej---> kierunek siłownia.
~zielonejedziemy    09.10.2008 @01:14:27
WYPRACOWANKOOOOO!
~zielonejedziemy    09.10.2008 @01:14:15
a Ty co sie obijasz? nic nie dodajesz? ...
obesrołek!.
nic nie psizesz, nic zupelnie nic nic nic!. ja nie wiem jak tak mozna...
wstyd i hanba! to sie nie godzi.
( ooo kurwa, ale bzdury, to chyba juz ta pora tak dziala.
albo, jakto powiedzial dzisiaj Michal: nic mnie nie obchodzi, wszystko mam w dupie, Ty wiesz? ze mnie to taki Alfons)
smutno bedzie jak sobie pojedzie... mimo wszystko 'to dobry chlopak' -powiedzial Jacko, gdy zamykalam drzwi. aaa no i mam alusy 75, mialy byc 140... ale ale ale, to jak? :> kiedy robimy impreze, tylko mam nadzieje,ze pomozesz mi poznije posprzatac szklo z parapetow?
^Halidar    04.10.2008 @10:00:19
Jak na razie, nie wiem kto tu okazuje mniej szacunku. ale miejmy to już za sobą, ja ze swojej strony przepraszam...

...i trzymaj się ciepło.
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
^Halidar    04.10.2008 @09:36:52
Teraz nic nie widzę...

...i nie pyskuj mi tu.
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~zielonejedziemy    01.10.2008 @08:30:28
ale i tak ja dzony ty laska.
:D
GROZIIIISZ MI? ide
bo spoznie sie na autobus, a ten na mnie nie poczeka ( flet?!)
~zielonejedziemy    29.09.2008 @21:48:36
obrosłam w... skowronki

ja 'Dzony' Ty laska ( nie moglam sie oprzec, po zobaczeniu tej emikonki)
( aaa pies nie? rozp*** mnie dzisiaj po calosci )
~ANGELandDEVIL    27.09.2008 @08:08:05
dzięki :D
_______
*oceń moje prace*

[...]
~zielonejedziemy    27.09.2008 @00:25:58
musalam:D:D:DMLECZ SPECJALNIE DLA CIEBIE! ( ie odbieralam bo nie slyszalam, a ogolnie to tak... dziwnie... aaa chujnia z grzybnia i pocahontas.) ogolnie?: flety;]. jedynie Pan z nemroda wiedzial jak zagadac( ... tssss)
~puchaty002    25.09.2008 @18:18:31
NIE wiem czemu ma służyć ta dyskusja, wyraziłem opinie na temat zdjęcia i KONIEC, nie zmienię jej. Jeśli chcesz podyskutować na temat osób, które spotykam zapraszam na gg, którego nr udostępniłem, bo gracenie mojego profilu bzdurnymi komentarzami jest nie na miejscu. Pozdrawiam i życzę wielu danych ujęć. ELO ELO ELO
_______
"celebruj to, czego chcesz być godnym"
~zielonejedziemy    25.09.2008 @18:17:13
heheehe nie no ale ja nie magu, bo juz dzisiaj dodalam jedna, ale okazala sie wielka kupa, skasowalam i teraz mam, jutro cos tma sie chyba znajdzie
~zielonejedziemy    25.09.2008 @15:28:33
:>:> tiriririr!
~puchaty002    25.09.2008 @10:17:19
Mam rozumieć, że domniemany mieszkaniec wybrał przejście pod torami i zmierzał na pociąg podskakując, niczym małe, przyklaskujące sobie dziecko gnające we wrześniu na jedne z pierwszych zajęć w szkole podstawowej?
_______
"celebruj to, czego chcesz być godnym"
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt